Csomagtartót mindenre! Szekértől a helikopterig! 

Csomagtartó

- Ezt a kategóriát tulajdonképpen többféle-képpen is jellemezhetjük azáltal, hogy kinek milyen szállítási segédeszközre van szüksége, vagyis mi az amit szeretne szállítani autóján.
A legegyszerűbb változat a két keresztrúdból álló úgy nevezett alapcsomagtartó ami - mint az a nevéből is adódik - mindennek az alapja és ezután ha ez megvan, akkor lehet tovább "építkezni" attól függően, hogy mi a szállítani kívánt "csomag".
Az alapcsomagtartót számtalan kiegészítővel tovább lehet bővíteni, mint például: tetőbox, kerékpártartó, síléc- és snowboardtartó, kajak- és kenutartó, szálanyag-határoló, tetőrács, stb...
Személyautók tetőcsomagtartó teherbírása igen változó - általában 30 kg és 100 kg között a jellemző. Ez függhet az adott autó csomagtartó rögzítési helyének kialakításától, illetve a gyári előírástól is, valamint a rászerelt csomagtartó minőségétől, illetve annak teherbíró képességétől.
Az egyértelműen túlterhelésből, illetve szerelési hibából származó károkért sem a gyártó, sem pedig a forgalmazó nem vállal semmilyen garanciát, sem pedig felelősséget!
- Ebben a kategóriában meg lehet még említeni a nem tetőre szerelt csomagtartókat - bármily' hihetetlen, de ilyen is van - amelyek többnyire az autó hátsó csomagtartó-fedelére kerülnek felszerelésre.
Bizonyos esetekben (lásd.: kabriók) csak ez jelenthet kiegészítő megoldást arra az esetre ha az adott csomag, síléc, stb... nem fér be az autóba.
Az általunk kínált lehetőségek szinte korlátlanok, hiszen az országban nincs még egy ilyen - több mint 30éve - csak csomagtartó-gyártással és forgalmazással foglalkozó szerviz amely ennyire egyedülálló technikai ötletekkel és megoldásokkal szolgálja a vevők igényeit.
- Tulajdonképpen az alapcsomagtartók és a hátsó csomagtartók mellett említést lehet tenni még a rácsos csomagtartókról amikor is az alapcsomagtartó rudakra egy nagyméretű tetőrács kerül felszerelésre.
Erre azoknak van szükségük, akik viszonylag terjedelmes, de nem feltétlenül hosszú, szálanyag (csövek, létrák, stb...) jellegű árut szállítanak hanem olyat, ami belóg(hat) az alapcsomagtartók közé és sérülést okozhat az autó karosszériájának fényezésén. A tetőrács mivel sokkal sűrűbb mint ha csak két keresztrúd lenne fönt az autón megakadályozza, hogy a rögzített csomag menet közben beessen a keresztrudak közé.
- Ezekután már csak egy típusról érdemes említést tenni, az pedig az úgy nevezett hosszanti tetőkorlát "beépítése" amihez sajnos meg kell fúrni az autó karosszériáját és ezután egy speciális M6-os vagy M8-as menetes szegecs kerül behúzásra a tetőlemezbe és ehhez a szegecshez van hozzácsavarozva az alumíniumból készült tetőkorlát - melyet minden esetben méretre gyártunk.
Sajnos vannak típusok (pl.: Hyundai H1 és H200), amelyeknél elkerülhetetlen az, hogy fúrásmentesen lehessen a tetőhöz rögzíteni komoly teherbírással rendelkező csomagtartót, de szerencsére hosszútávú és biztonságos megoldást jelent ebben az esetben ez a típusú megoldás.

   
   
GOMBOS Csomagtartó Szerviz    |   1135 Budapest, Jász u. 62.
 Az oldalt szolgáltatja: internetszaknevsor.hu
Adatmódosítás 43988